Registrovať sa Prihlásiť sa
Neprihlásený

Zákazka č.18736

Zákazka už bola vyhodnotená. Tu sú dostupné protokoly z vyhodnotenia zákazky:

Nasleduje zobrazenie výzvy na predkladanie ponúk:

Názov zákazky: Výpočová technika ZŠ
Typ zákazky: Zákazka malého rozsahu
(Zákazka, ktorá v rámci svojej hodnoty nespadá pod zákon o verejnom obstarávaní.)
Oblasť IT služby, telekomunikačné služby, počítače a spotrebná elektronika
Podoblasť Hardvér a softvér
Zverejnená: 23.5.2025   zákazka s využitím anonymného modulu
Predpokladaná hodnota: 12008,46 € bez DPH
Predpokl. obdobie realizácie: Júl až August 2025
Lehota na predkladanie ponúk: 30.5.2025
 
Zadávateľ
Firma Mesto Žarnovica
Zadávateľ nie je platca DPH
IČO 00321117
Adresa Námestie Slovenského národného povstania 1/33, 96681 Žarnovica, SK
Kontaktná osoba Pavel Hudec, +421 *** ******

Všeobecný opis zákazky

Predmetom zákazky je dodanie počítačov v zmysle špecifikácie, vrátane dopravy a ich umiestnenia/inštalácie:

Počet: 24ks

Minimálne požiadavky:

Vyhotovenie:  veľkosť UFF, USFF (Ultra Small Form Factor, Micro Form Factor)
RAM: min. 16GB DDR4
Procesor: min. 18 000 bodov CPU Mark (PassMark Software)
HDD: min. 512GB M.2 PCIe SSD
Porty: minimálne 4 ks USB z toho jeden USB 3.2 Typ-C
Ďalšie vlastnosti: vstavané WiFi, Bluetooth, Ethernet
Oper. systém: min. Windows 11 PRO
Záruka: 24 mesiacov
Stav: nové, nepoužité PC

Spoločný slovník obstarávania (CPV):
30213300-8 Stolový počítač

Miesto a termín dodania predmetu zákazky:
Miesto dodania: Základná škola, Ulica Fraňa Kráľa 838/17,  966 81 Žarnovica.
Termín dodania: max. 60 kalendárnych dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy (cca. júl-august 2025)

Lehota viazanosti ponúk:
Min. do 31.8.2025

Spôsob predloženia ponuky:
Cenovú ponuku je uchádzač povinný predložiť v rámci systému TENDERnet. Ponuky predložené inak ako v systéme TENDERnet nebudú pri hodnotení posudzované. Ak ponuka uchádzača nebude odovzdaná kompletná, ver. obstarávateľ poskytne v prípade potreby možnosť jej doplnenia.

Kritérium na vyhodnotenie ponúk:
Jediným kritériom je najnižšia celková cena v EUR s DPH. V prípade uchádzača, ktorý nie je platcom DPH bude posudzovaná cena celkom.

Delenia predmetu zákazky a variantné riešenia:
Neumožňuje sa.

Zmluvné podmienky

Verejný obstarávateľ určuje svoje obchodné podmienky realizácie predmetu zákazky v zmluve, ktorá bude uzavretá s úspešným uchádzačom. Zmluva tvorí prílohu č. 2 Výzvy. Uchádzač predložením ponuky vyjadruje súhlas so zmluvnými podmienkami, ktoré verejný obstarávateľ uviedol v predmetnej zmluve. Verejný obstarávateľ považuje zmluvné podmienky uvedené v zmluve za nemenné s výnimkou zmien vo formálnych náležitostiach zmluvy a takých zmien, ktoré by pozíciu verejného obstarávateľa oproti úspešnému uchádzačovi zvýhodňovali.
Predmet zákazky sa bude financovať z prostriedkov fondov EU a vlastných finančných prostriedkov na základe zmluvy o poskytnutí NFP zverejnenej na https://www.crz.gov.sk/zmluva/10687714/
a to formou bezhotovostného platobného styku v lehote splatnosti faktúry, v súlade s návrhom kúpnej zmluvy – príloha č. 2

Ostatné podmienky

V prípade, že s úspešným uchádzačom nebude možné uzatvoriť zmluvu, alebo ak úspešný uchádzač, u ktorého si verejný obstarávateľ tovar objedná, stratí v priebehu jej plnenia schopnosť splniť zmluvu, verejný obstarávateľ si zákazku objedná u uchádzača, ktorý sa umiestnil ako ďalší v poradí.

Platnou ponukou je ponuka, ktorá neobsahuje žiadne výhrady voči požiadavkám, pokynom a špecifikáciám uvedeným v tejto výzve a zároveň neobsahuje žiadne obmedzenia alebo výhrady, ktoré by boli v rozpore s ňou alebo ktorá by bola inak neprijateľná. Všetky náklady a výdavky spojené s prípravou a predložením ponuky znáša uchádzač bez finančného nároku voči verejnému obstarávateľovi, bez ohľadu na výsledok verejného obstarávania. Predložená cenová ponuka musí obsahovať všetky náklady spojené s realizáciou predmetu zákazky.

Verejný obstarávateľ požaduje, aby úspešný uchádzač v rámci poskytnutia riadnej súčinnosti potrebnej na uzavretie zmluvy najneskôr v čase jej uzavretia, uviedol v prípade relevantnosti údaje o všetkých známych subdodávateľoch v rozsahu: názov subdodávateľa, IČO, predmet subdodávky, finančný podiel subdodávky vo vzťahu k predmetu plnenia, ako aj údaje o osobe oprávnenej konať za subdodávateľa v rozsahu meno a priezvisko, adresa pobytu a dátum narodenia. Úspešný uchádzač je povinný tieto údaje o všetkých známych subdodávateľoch uviesť v prílohe zmluvy.

Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo neprijať ani jednu z predložených ponúk resp. verejné obstarávanie kedykoľvek zrušiť ak:
- sa podstatne zmenia okolnosti, za ktorých sa zadávanie zákazky vyhlásilo a nebolo ich možné predvídať,
- najnižšia cenová ponuka presahuje výšku zdrojov, ktoré mal verejný obstarávateľ pre zákazku vyhradených,
- zadanie nebolo jednoznačné, čo mohlo ovplyvniť správnosť cenových ponúk zo strany uchádzačov resp. je nutné opraviť zadanie na základe podnetov od uchádzačov.

Pokyny na vyhotovenie ponuky:
Ponuka musí byť predložená v štátnom jazyku, to znamená v slovenskom jazyku, akceptuje sa ponuka aj v českom. Ak cenová ponuka bude obsahovať dokument v inom ako slovenskom alebo českom jazyku, musí byť predložený v cenovej ponuke aj jeho preklad do slovenského jazyka. Ak sa zistí rozdiel v obsahu predložených dokladov, rozhodujúci je preklad do slovenského jazyka.

Na splnenie podmienok účasti musí uchádzač byť oprávnený na dodanie tovaru špecifikovaného v predmete zákazky. Uvedené sa nevyžaduje predložiť, ak je doklad verejne prístupný.

Kompletnú cenovú ponuku a vyplnenú a podpísanú prílohu č. 1 – Čestné vyhlásenie uchádzač predloží výlučne elektronicky prostredníctvom informačného systému TENDERnet.

Verejný obstarávateľ si vyhlásenia uchádzača overí prostredníctvom použitia údajov z informačných systémov verejnej správy. Ak uchádzača nie je možné overiť prostredníctvom údajov z informačných systémov verejnej správy (uchádzač má sídlo, miesto podnikania alebo obvyklý pobyt mimo územia Slovenskej republiky), predkladá doklady potvrdzujúce v čestnom vyhlásení vydávané v krajine sídla
uchádzača. Doklady a dokumenty v zmysle tejto výzvy na predkladanie ponúk na predmet zákazky musia byť predložené ako naskenované originály alebo naskenované úradne osvedčené kópie týchto dokladov alebo dokumentov, pokiaľ nie je stanovené inak. Všetky údaje na naskenovaných dokumentoch musia byť čitateľné.

Verejný obstarávateľ vyhodnotí splnenie podmienok účasti u uchádzača, ktorý sa umiestnil na prvom mieste v poradí. Ak dôjde k vylúčeniu uchádzača na prvom mieste, vyhodnotí sa následne splnenie podmienok účasti ďalšieho uchádzača v poradí. Pokiaľ uchádzač umiestnený na prvom mieste v novozostavenom poradí nebude spĺňať podmienky účasti, vyhodnotí ďalšieho uchádzača v poradí, až uchádzač umiestnený na prvom mieste v novozostavenom poradí bude spĺňať podmienky účasti.

Požadované prílohy ku CP

Čestné vyhlásenie
Špecifikácia ponúkaných PC

Položky zákazky

P.Č. Názov položky / Špecifikácia Množstvo
1 Počítač 24,0 kus
Vyhotovenie:  veľkosť UFF, USFF (Ultra Small Form Factor, Micro Form Factor)
RAM: min. 16GB DDR4
Procesor: min. 18 000 bodov CPU Mark (PassMark Software)
HDD: min. 512GB M.2 PCIe SSD
Porty: minimálne 4 ks USB z toho jeden USB 3.2 Typ-C
Ďalšie vlastnosti: vstavané WiFi, Bluetooth, Ethernet
Oper. systém: min. Windows 11 PRO
Záruka: min. 24 mesiacov
Stav: nové, nepoužité PC

Prílohy ku zákazke

NázovTypDátumVeľkosť
P1-CV.docx Iná dokumentácia 23.5.2025 19,9 kB
P2-zmluva.docx Iná dokumentácia 23.5.2025 40,8 kB